През 1962 г. на 12 юни, вестник “Народно дело”
пише: “Романтично е пътуването по тази стара железница, но човек се пита има ли
нужда от нея?”
За жалост, с времето линията носи повече загуби, отколкото печалби. И така стигаме до заветната 1964 г., когато със заповед на Министерския съвет се преустановява експлоатацията на теснолинейната жп линия от Каспичан до Тодор Икономов и клона Ружица – Каолиново, както следва:
1. Участъкът Ружица – Тодор Икономов (13,1
км) от 1-ви октомври 1964 г.
2. Участъкът Каспичан – Ружица – Каолиново
(54,2 км) от 1-ви януари 1965 г. (т.е. експлоатира се до края на 1964
г.)
Така изглежда железопътната мрежа на България през 1965 г. след премахването на линията. |
![]() |
Локомотив 467.60 в депо Каспичан - най-вероятно 1965 г. |
![]() |
Изоставен локомотив. Предполагаемо местонахождение - Каспичан. Година - неизвестна. |