неделя, 7 март 2021 г.

Железопътна линия Каспичан - Тодор Икономов - Част 5

0

 


Закриване на линията


През 1962 г. на 12 юни, вестник “Народно дело” пише: “Романтично е пътуването по тази стара железница, но човек се пита има ли нужда от нея?”



За жалост, с времето линията носи повече загуби, отколкото печалби. И така стигаме до заветната 1964 г., когато със заповед на Министерския съвет се преустановява експлоатацията на теснолинейната жп линия от Каспичан до Тодор Икономов и клона Ружица – Каолиново, както следва:


1.   Участъкът Ружица – Тодор Икономов (13,1 км) от 1-ви октомври 1964 г.


2.   Участъкът Каспичан – Ружица – Каолиново (54,2 км) от 1-ви януари 1965 г. (т.е. експлоатира се до края на 1964 г.)


Така изглежда железопътната мрежа на България през 1965 г. след премахването на линията.




Локомотив 467.60 в депо Каспичан - най-вероятно 1965 г.



Локомотив 467.60 в депо Каспичан - 19.05.1965 г.


Локомотиви 476.60, 470.60, 484.60 в депо Каспичан - 1965 г.



Локомотив 481.60 в депо Каспичан - 1965 г.





Изоставен локомотив. Предполагаемо местонахождение - Каспичан. Година - неизвестна.






Author Image

About Съхрани Българското
Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Няма коментари:

Публикуване на коментар